kardiološki pregled

Kardiološki pregled je bezbolan i nije potrebna nikakava posebna priprema prije dolaska, a u pregledu se koristi EKG uređaj koji grafički prikazuje rad srca u mirovanju i može otkriti razne srčane bolesti. Ako liječnik smatra da je potrebno može se napraviti i ultrazvuk srca, holter srca i ergometrija

Kada otići na pregled kod kardiologa?

Redovita kontrola zdravlja srca i krvožilnog sustava kod zdravih osoba preporuča se već u tridesetim godinama života, dok bi osobe sa povijesti srčanih bolesti u obitelji trebale kardiološki pregled obavljati već od osamnaeste godine života. Kardiološki pregled nemojte odgađati, ako se pojavi i najmanji znak koji bi mogao značiti bolesti srca obratite se kardiologu.

Pregled kardiologa je potreban ako imate simptome:

• bol u prsima
  • nedostatak zraka ili gušenje pri manjem naporu
  • ubrzan, nepravilan rad ili osjećaj lupanja srca
  • povišen ili snižen krvni tlak
  • oticanje nogu

Što obuhvaća kardiološki pregled?

• Anamnezu - razgovor sa pacijentom
  • Uvid u medicinsku dokumentaciju pacijenta
  • Klinički pregled - opći pregled(mjerenje tlaka), pregled glave(stanje vena na vratu), pregled prsnog koša i pluća, pregled srca, pregled abdomena
  • EKG
  • Dijagnoza, savijet i preporuke za daljnje liječenje i prijedlog o eventualnoj dodatnoj dijagnostici ergometrija, holteru srca ili ultrazvuku srca.